دخترم، باراندخترم، باران، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

شکوفه بهاری

سونوگرافی

1393/2/6 15:36
نویسنده : سمیه
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترعزیزم خوشمزه، یکشنبه 31 فروردین 93 با بابایی برای سونوگرافی رفتیم. اولش خیلی استرس داشتم و دائم در حال ذکر گفتن بودم ولی در نهایت سعی کردم که آرامشمو حفظ کنم و به خدای مهربونم که صاحب اصلی فرشته قشنگم هست توکل کنم. خدایی که تا به اون لحظه تمام مقدرات زندگیمو برام تقدیر کرده بود. شکر خدا سونوگرافی خیلی خوب بود و وضعیت شما هم کاملا رضایت بخش اعلام شد. خدایا ازت ممنونم.

31 فروردین مصادف با روز میلاد حضرت زهرا (ع) و روز مادر بود و من در تمام مدت سونوگرافی از مادر سادات تقاضا می کردم که گل قشنگمو، سادات کوچولوی زندگیمو درپناه خودشون حفظ کنند. آمین.قلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آینده
13 اردیبهشت 93 12:06
عزیزم انشاالله خداوند حافظ دختر سادات زیبایت باشه مواظب خودتون باشین
سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم. مرسی از اینکه به وبلاگ دخترم سر می زنین.